יום שבת, 10 באוקטובר 2009

טניס- שחקני העתיד

בפרק הזה אני אשתדל לעקוב יחד אתכם אחרי שחקני מפתח עתידיים בסבב המקצועי...אני רוצה לומר מראש שכאן יוצגו דעות סובייקטיביות בעיקר בגלל שסבב הנערים הוא הרבה פחות מוכר ועל מנת ששחקן מהנערים יפרוץ לתודעה צריך באמת להתרחש אירוע בולט...מספיק שהוא יהיה תקשורתי בלבד...

לפני כחצי שנה ייצא לי לקרוא על בחור בשם גריגור דימיטרוב, בחור צעיר מבולגריה (יליד 1991)...הכתבה הוצפה בשבחים על הבחור הזה...נכתב שהוא מהיר כמו נדאל, כחם כמו פדרר ומזכיר בהיבטים שונים את ג'וקוביץ'...

התחלתי לעבור ב"יוטיוב" על כל החומר שנאסף על הבחור ונוכחתי לדעת באמת שמדובר על כישרון נפלא.



הבחור מגיע ממשפחה עשירה מבולגריה שמשקיעה הרבה מאד מזמנה ומכספה בבנה על מנת שיהפוך ל"דבר הבא" בטניס הגברים...

ממליץ בחום להיכנס לאתר "יוטיוב" ולרשום את השם הבא: Grigor Dimitrov...

כרגע המאמן שלו הוא פיטר לונדגרן (אימן את פדרר בצעירותו וטוען שפדרר בגילו היה פחות טוב!!!)

הדרוג הנוכחי (נכון ל-23.11) הינו מקום 289 בעולם כאשר בספטמבר הוא היה במקום 255 (שיא אישי)

ומה שבהחלט מעודד מאד זו העובדה שגריגור התחיל את העונה במקום ה- 493!

יצא לי בLIVE לראות את גריגור דימיטרוב פעם אחת במשחק באנגליה מול ג'יל סימון (10 בעולם) ואני יכול להבטיח שיש בהחלט למה לצפות בטניס הגברים בשנתיים הקרובות!

תמשיכו לעקוב!

נ.ב- הימור שלי לעונה הבאה- גריגור דימיטרוב נכנס ל-TOP100!

אלכס.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה