יום שבת, 3 באוקטובר 2009

טניס- כל המידע מהארץ ומהעולם

בוקר טוב וחג שמח!
שמי אלכס ואני הולך בזמן הקרוב לכתוב בלוג בנושא-"טניס".
אני בעצמי אוהד מושבע של הספורט הלבן וברצוני ליצור בלוג
שבו יהיה ניתן לעקוב אחר כל חדשות הטניס העולמי והישראלי במקום אחד!
בבלוג אני הולך לעשות סקירה של שחקנים מובילים, דירוגים, חדשות, טורנירים ועוד מגוון נושאים שיועלו עם הזמן.
אני מבטיח לאוהדי הטניס לתת מענה רחב מאד.
נתראה,
אלכס.

אתחיל במבוא קצר...
התחלתי לשחק טניס בגיל 14 בצורה חובבנית למדי שסיפקה לי הנאה גדולה. בגיל 16 פרקתי את הכתף והפסקתי לשחק כיוון שהיו לי כאבים עזים בהגשה (SERVE)...עד גיל 23 לא שיחקתי כלל ואז חזרתי לשחק בזמן לימודי בטכניון (ישנו קורס כזה בטכניון...). למרות שאני לא משחק בצורה מקצועית אני מאד נהנה לצפות במשחקים המקצועיים בטלויזיה ועוקב באופן שוטף אחר ההתפתחויות בענף.
התאהבתי בספורט הזה במהלך ההתמודדות שנערכה בין רוג'ר פדרר ופיט סאמפרס בשנת 2001 בשלב הרבע גמר של ווימבלדון

(משחק אותו פדרר ניצח בתוצאה 7-6, 5-7, 6-4, 6-7, 7-5)

מאז אני עוקב אחרי כל טורנירי הגראנדסלאם (ארבעת הטורנירים היוקרתיים של הטניס העולמי)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה